Helgen

Helgen blev lugn, fredag tog vi det lungt o kolla på hockey VM o lördag så skulle jag ju tävla o dagen gick så sakta men tillslut var det igång, då hade tråkigt nog någon slängt ut köttbullar på hela planen, vilket var väldigt tråkigt!

Söndag, blev promenad med hundarna , bort ´till sk björnåsen o prata med massa hundfolk roligt :)
Sen tog jag o robin hundar upp till norra fjället o gick där så skönt :) på vägen hem stanna vi o handla . så det blev grillen och choklad mousse :)

Åkte senare o hämta hundarna för att spåra och det gick super ! :) Trött var man nu, så hem med hundarna ge dem nytt vatten och mat så sov dem så gott när jag gick .

kom hem o la eddie och tog mig en lång dusch :) sen slöa vi resten av kvällen :)

I dag vakna Eddie inte förens kl 8 :D så underbart :) hundarna fick mat o sen drog vi till norra fjället och gick , är en bra runda på 2,5km, o hundarna springer som tokar och ner i alla vatten pölar som finns .:)

När robin kommer hem skall vi ännu en gång åka upp till norra fjället o gå haha :) men det är så fint.
Sen skall det klippas gräs, laga mat, och se på hockey vm :)




Kommentarer
Postat av: Johanna Behrendtz

Kul att det går bra med hundarna ... :) söt bild på lilla Eddie har är så charmig den lilla pojken :)

2012-05-07 @ 12:55:52
URL: http://behrendtzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0