Fredag

I dag känner jag mig gladaren än vad jag gjort dem senaste dagarna.

Eddie vakna inte förrens 9 i dag helt underbart ! På men kläderna o ut på promenad med hundarna :)
Asterix har ätit upp sin bia bed, men det tog 1 vecka innan han gjorde de haha :)

Är så skönt att kunna ut o gå med hundarna o eddie o rensa tankarna.
Ikväll blir det bara lungt, i morgon blir det städning av hundgård o en snabbis av trailern då jag har en herre som tycker det är jätte kul att skita ner :)

Sen vid 3 bär det av till Tävlingen som jag längtat !!! Skall hämta Nathalie som skall med och kolla o filma :)
Sedan möta upp Anna sen bär det av till Vänersborg :) jag är så sjukt taggad !! Hoppas att det går bra nu :)

Vi var o bada med hundarna i Grindsjön i går o tog en del bilder men det var med simones kamera så skall hämta den sen o ladda upp lite bilder .

Robin åkte nyss han har vart hemma på lunch och Eddie sover nu. o jag väntar på posten hoppas att en pärm har kommit som jag skall ha Asterix papper i :)

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0