Torsdag

Eddie är äntligen frisk :) Han skall ta sista svängen om pencelinet i morgon för öroninflamationen.
Just nu kastar han runt alla sina leksaker öppnar dörrar och skåp !

I går var jag på torp och fick med mig hem  par jeans och en vår mössa till Eddie, Fynda tre böcker på bok rean med :) en pek bok till E så klart och en Hund bok till mig så klart :) och så klart en bok om 500 Lastbilar till Robin helt självklart :) Haha

Trailer blev ren o fin i går :) Hade hoppats på fint väder idag med så jag kunde städa ur den inuti men men.

I går kom pappa med Vingen som varit på lack och den var super fin så den åker nog på idag :) så kommer nog stänk skydden idag med :) Bilen kommer bli så fin :) Skulle viljat haft sommardäck med men :/ dem får vänta

Söndag skall jag med klubben till Lidköping och spåra :D Hela dagen skall ´bli kul och få ''egen tid'' kan ju inte säga att jag har så mycket utav det.

Har köpt mig en egen domän nu så jag vill att eddie kan somna så jag kan greja den :)

Ha en bra dag hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0