Torsdag.

Jaha då var skit snön tbx och jag som kommit i gång med träning så bra, så nu får man leta efter något ridhus eller dylikt !

Mamma min syr gardiner till mig hoppas hon får klart dem i dag :)
Har även fått in en hel del uppgifter till skolan så skönt !

Har kollat på en del filmer från olika tävlingar och kollar o ser att jag filmat dem sämsta tävlingarna och inte när jag gjorde en godkänd 1 o 2 :/ så nu skall filmkameran med på varenda tävling!
Och jag är så tävlingsugen så jag spricker dock är det över en månad kvar :( men skall inte anmäl mig till någon innan vill att det skall gå bra !

I helgen blir det o jobba och träna extra, robin skall ju skruva isär v70. och sara skall till Linköping tråkigt :(
Så det blir en lugn helg iaf :)

Nä nu har eddie somnat dags och göra lite nytta :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0