Måndag

Helgen slut ännu en gång.
Fredags åkte vi o hyrde filmer och köpte massa gott :) La oss i soffan o kolla film, sen såg vi sista avsnitten av skilda världar så nu blir det o vänta till i maj :/

Lördagen var vi upp i bra tid robin skulle ju greja med v70 o jag skulle jobba, vi var hemma 6 och bara byta om och åka ner o äta oss svärföräldrarna, ´hem och kolla på melodifestivalen.

Söndag, gick robin upp halv sju med eddie och jag fick sova till 8:) underbart väder, o robin åkte ner o köpte go frukost :) sen drog vi till trollhättan :) köpte min nya barnvagn som jag velat ha en emmaljunga scooter :)
sen köpte vi något på brl så nu äntligen är steron och bas lådan i :)

Idag var vi upp redan kl 7 :) städat lite och tvättat, eddie sover just nu :)
skulle ju vara super väder i dag det är ju +8 men ingen sol :(
kl 12 skall jag träna med Anna och Nova :)

Jag blir helt galen känns som det är 100 år kvar tills jag skall tävla vill bara komma ut är ju såå kul :D !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0