Grattis :)

Säger jag till min älskade pojkvän som i dag fyller 23 år:)

KL 7 gick jag o eddie upp plockat undan lite , så dammsuga och tävtta golv :) men det gör jag när robin vaknat :)

Skall åka ner o handla snart sen skall jag o sara göra tårta:)
Plutten sitter brevid mig med sin välling och kollar på Dora .

I går blev det en promenad på 1 timme hoppas jag kan gå en liten sväng idag iaf.
Vi skall ¨åka in till AD enter och hämta bildelar med. För i morgon skall ju robin greja med det.

Så hoppas på få hjälp lite med min hundtrailer, vill att fläkten skall fungera.

I går kväll blev det lite kina mat och kakor med Sara o Huth :)


Ha en underbar dag :) Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0