1 Ny tand och Feber.

Ja så ligger det till nu. Eddie har nu 10 tänder:)
Men denna tand har gett han feber och jätte häning, han har även stora påsar under ögonen stackarn.

O nu kommer solen fram gott :)
Promenad står på schemat och ta det lungt :)

Igår blev det en promenad i ljungskile lite överallt med hundarna o eddie :)
Fick äntligen på en ny fläkt på trailern så nu fungerar allt :D Nu skall den bara lackas grå på med dekaler.

träna lite igår fick vara med på en kurs och där fick jag gjort sittande i grupp =Perfekt gjorde som hon skulle. liggande i grupp= perfekt "! rutan perfekt o apporetering av metall apport perfkt känner mig jätte nöjd !

Nu skall jag bara få till vittringsapporteringen som jag tycker är skit moment.

I morgon blir det lite träning med Anna o Nova om det är gott väder.

Nu vakna Eddie så
Hej hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0