Tisdag,

I dag börja dagen men en lång go pormenad i det fina vädret i Ljungskile. Var skönt att komma ut efter jag satt inne hela dagen i går efter som eddie har feber.

Efter promenaden åkte jag hem och tog en till promenad med Sara o Kaylie.
Eddíe har fortfarnade feber men det var skönt att komma ut !!

Nu ligger lillprinsen och sover han sover från och till, o gnäller till då o då.

Hoppas han blir bättre snart !!

Skulle ha pluggat massa denna vecka men alla är sjuka så får vänta till mamma eller yvonne är friska igen.
Idag blir det iaf Semla ! för det är fetisdagen i dag :D men jag orkar inte baka så blir att åka ner o köpa.

I går färga jag om håret och köpte faktiskt Garnier heller vad den heter och´blev jätte nöjd , färgen på håret blev skit bra och efter kände håret hur skönt som helst :)

O idag kom min efter längtade Skilda världar box 5 :D o i maj kommer sista boxen :( 
SÅ ikl blir det semla o skilda världar, jag måste ju vänta på Robin eftersom vi ¨båda gillar seriern.

Eddie har skrikit hela natten pga feber och stackars robin som började 5 fick tillslut gå in o lägga sig i gästrummet.

Nä nu väntar jag på robin skall komma hem så vi kan göra mat :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0