Söndag

I fredags blev det lugnt robin jobba sent, men sen efter jobbet kom Robin o Figge med pizza o dricka o chips :) O tack figge för pizzorna dem var extra goda :)

Lördagen så var de skit väder. så vi drog en sväng till robins föräldrar och sen till mina föräldrar där blev vi bjudna på Kina mat mm så gott :) sen drog vi o köpte dricka  o åkte hem o kolla på melodifestivalen , sen drog robin o figge på fest men dem var inte borta länge :)

Söndag robin drog o jobba, o sen gjorde vi inte mycket alls, blev en promenad o hem igen o så nu är robin o jobbar, väntar på han så vi kan göra mat är skit hungrig, baka även bullar när robin jobbade i morse.

Eddie har fått sin tand 7 äntligen :) han har haft lite feber o hosta hoppas de försvinner snart , denna vecka skall jag försöka plugga massor så jag blir av med det.

PÅ onsdag skall jag åka till Dagis o kolla in det skall bli kul :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0