Tisdag

hatar när jag man skrivit ett inlägg och så dampar datorn och allt försvinner !

Iaf i går var jag först oss BM och sen till Göken, hitta tyg till sovrummet och husvagnen.

I lördags så skulle jag o extra tävlat men hon börja löpa ett par dagar innan, men nu har vi en tävling inom 2 veckor :) så det är bara köra på.

I dag blir det promenad och träning med Extra. O leka med Eddie i sin sandlåda, det var ett tagsen han leket där.

Den lilla bus ungen, har blivit riktigt duktig på att ta sig upp och ner i soffa och sängen o förra veckan lärde han sig även att ta sig upp på tv bänken, så nu får vi skruva fast tv !

Helgen blír lugn, vi hade tänkte hitta på något kul med Eddie, badhuset eller leklandet :)

Skall försöka få min lilla pojk att sova en stund så vi kan komma ut i det fina vädret sen :)

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0