Tisdag

I dag har jag bakat sockerkaka :)
så kom robin hem på frukost o då blev de våfflor :), sen åkte jag o tog en promenad.

sen blev dey BVC med plutten 8070gram och 68 lång :) Stora pojken :)

åkte hem o baka cookies :) o sen var de dags för lunch för robin o d¨baka ja pizza :)
Sen dorg jag o sara till blomsterlandet, där hon fick köpt lite blommar, ja kör med gröna blommor men sara ville ha färg :) jag dödar blommar väldigt bra så gröna växter passar mig perfekt :)

Sy kväll på Öppna förskolan var det i dag med :) fick sytt mig 2 mössor en fin o en ful :) haha
Nu sover Eddie o jag sitter i soffan kollar på 112 -på liv och död :)

Väntar på att robin skall komma hem han är o hjälper sin bror med hans bil :)
o så skulle han handla så jag kunde baka mera i morgon :) o imorgon blir det bullar :D hihi.

alla tänker nog bara äter du inte upp allt, nä faktiskt inte jag tycker själva bakningen är kul, ja fryser in det med en gång, kanske skulle gjort lte choklad mousse med de är ju grymt gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0