Tisdag

Feber o hosta o förskyld kan de bli bättre. känns som Eddie bara blir sämre o sämre,

aja blir hemma dag i dag med :) Mysigt de men , ännu bättre kaylie har med feber , usch så får jag inte s'ga men då blir det en go promenad sen :)

I går var ja riktig seg gick i under kläder till kl var 12.30 för då dök robin upp o skulle ha lunch så då åkte kläderna på haha.

Helgen var bra , fredags thaimat med alla vänner o lördag blev de hamburgare o fest som sluta tråkigt men jaja. söndag var ja med på tipspromenad o vann en twis påse :) perfekt på bakfyllan, robin låg i soffan i stort sätt hela dagen :)

när ja kom så var andreas här så ja robin o anderas o eddie tog en sväng runt husvagnarna har jag ju aldrig gjort förr :)  Senare kom sara o huth o så blev de Pizza denna gång tog vi lilla, mycket billigare o mycket större o godare , o så behöver man inte vänta lika  länge :)

Måndag städdag o promenad runt lj men min mamma, sen begav jag mig till Eddies farmor o var där en ba stund sen tog vi de bara lungt.

Idag skulle det blivit Öppna med eddie har ju som sagt feber , så blir en promenad o bara ta de lungt :)

när robin kommer hem blir de storhandla, o i kväll är de Värsta Pojkväns akademin :D så bra !!

Eddie ligger o sóver o jag har fått ducshat underbart :9

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0