måndag

Japp :)
Gick upp vid 10 :) åkte o hämta min lillasyster körde hem henne o tog med extra till lgh :)
Har bakat muffins o strax skall jag ta ut socker kakan, hinner inte med något mer bak i dag får bli i morgon :)

Skall ta en promenad  med hundarna o sen skall ja duscha ogöra mig klar för att åka på Ung föräldrar grupp skall bli väldigt roligt :)

Sen är de ju Tv kväll :D med halv åtta oss mig o sen Familjen Annorlunda o sen En unge i minuten :D

Får se på tv3 play i morgon då Världens bästa hotell börjar i dag med :)

på torsdag fyller robin år så då blir de lite kalas :) å på fredag kommer förhoppningsvis lite vänner hit o tar sig en lr två öl :)

på torsdag går jag även in i v 38 :) så nu närmar de sig :D

Förre :)



Efter :



Magbild från V 36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0