Måndag.

Sovit sjukt konstigt i natt, knappt något alls, har börjat bllivit sjuk med tror ja ont i halsen, förskyld, o världens huvudvärk !

Hoppas det försvinner snar vill inte bli sjuk, Inte nu när det är så nära.

Gick upp vid 10.10 i dag, å mådde skit, så har hamnat i soffan sen dess, skall snart duscha o städa undan o sen lägga mig i soffan i gen , vänta på att Robin kommer vid 4 o sen bege oss till Näl , vi skall kolla på BB skall bli sjukt roligt ser fram emot det jätte mycket !

Måndag innebär TV :)  halv åtta oss mig , ullared lr Top modell o sist men inte minst En unge i Minuten :)

Har haft jätte härliga sammandragningar/förvärkar inatt med har även gjort att jag inte kunnat sova..

Veckan blir lung skall till BM på Torsdag :) o på lördag skall jag tävla med Extra :) om inget annat hänt :) Hihi.

Har en jäkla ananas som skall ätas med, hmm får väl åka till någon som hjälper mig med den :)

I går fick jag lagt årets första spår med Extra o wow var riktigt imponerad !! Hade även med Alice så efter fick dem springa runt på gärdet hemma oss robins föräldrar trött o skitigt var dem efter, robin kasta även upp extras boll i ett träd så den hänger bra där nu o ännu ledsenare var Extra.

Hej hej..

Extra som bebis :)



Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Ja kan nog hjälpa dej om du inte får i dej den ;)

2011-03-21 @ 17:33:39
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaw, kmr ihåg den kvällen vi satt ute med lilla extra. Vad tiden har gått fort!! hoppas alt är bra med er <3

2011-04-11 @ 17:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0