Mamma ledig ?

Japp första dagen i dag och redan uttråkad !!¨

Kommer gå i skolan på onsdagar för att vi skall vli klara med vårat projekt arbete :)

Mycket förvärkar är vad jag har ! usch var oss BM i dag o hjärtljuden var på 146 :) o huvudet var väldigt fixerat så de var ju roligt att höta :) hon sa att hon verkligen inte var främmande för en tidig födsel :D men bara för de så kommer jag gå över tiden ...

jaja Robin fyller nästa vecka, så skall hitta present, men redan bestämt mig för vad:)¨

efter robin kom hem från jobbet  idag tog vi ut allt från barnrummet  äntligen skall den hemska färgen bort !
Tråkigt att dem som innan målat inte gjort ordentligt så de var ju massa skruvar som var övermålade o alla uttag o gadinstängerna  har ju med blivit en del målade så när vi tog bort så drogs de ju med tapet :/  även listerna i golvet var inte fast, lite tråkigt, men de är bara o göra de sjäv bättre :)

Skall åka till torp i morgon o köpa färg till väggarna :D en ny bh behövs med :)

jaja

nu biggest loser o sen halv åtta oss mig o sen familjen annurlunda o sen en unge i minuten ÄLSKAR måndagar :D

kraaaam

Kommentarer
Postat av: Angelica K

Kolla med era hyresvärdar så vet ni varför vi målade som vi gjorde och varför lister och sånt inte sitter fast=)



Mvh Angelica

2011-03-07 @ 19:34:41
Postat av: Anonym

Säg inte för mkt :-) det är min familj du pratar om...

2011-03-07 @ 19:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0