Måndag.

Ett tagsen jag skrev,

Helgen började med fest oss sara o huth o LÖrdagen blev att åka till Orust o kolla på Anna o Nova som gjord debutt i Lkl 2 STORT Grattis till 172,5 p och en andra plats, blir så stolt över dem !
Underbart när det går så bra :)

Igår blev det hundträning o sen kom marika o emil, det blev en sväng till pizzan o sen solsidan och en film.

Nu har min praktik plats stängt varje måndag så vi har bara praktik 4 dagar i veckan.

Och perfekt att jag fått tid oss barnmorskan i dag så slipper praktiks tid försvinna :)

/sandra

Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Tack :) Glad jag blir :)

Tittade med på Solsidan, älskar det programmet :)

Läste jag hundträning ;) Seså nu får du anmäla dig till du vet vad :)

Lycka till hos barnmorskan!



Kram

2011-01-17 @ 11:37:17
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0