Måndag.

Japp började med en kort promenad med extra o sara o kaylie sen stack vi till torp o köpte tränings kläder till sara :) hon satsar stort inför sommaren tror ja :), Synd att man inte kan hänga med hade vart väldigt roligt :)

Nu är jag ju i v31 , och ärligt talat trodde faktiskt inte att det var så här att vara gravid. jag vill få ut bebis nu, för de är verkligen inte roligt att vara gravid. ! :(

Trodde att de var mysigt att gå runt där med magen, ,men de är ju sååå mycket mer, smärtor, så bara kommer på mig mer o mer o jag orkar verkligen inte vissa dagar, så tårarna faller o ja vill bara försvinna.

Hade jag inte haft mina vänner så vet jag inte vart de hade tagit vägen, tackar sara för att hon fått kaylie så jag ser att smärtor leder till något bra + att hon vet vad jag går igenom :)

Nu halv åtta oss mig, sen Familjen Annurlunda och sist Spårlöst :) hel kväll på tv :)
 

Anmält mig o Extra till en tävling med :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna o Askott

Vilken tävling har du anmält till?

2011-02-01 @ 23:18:42
URL: http://sarrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0