längesedan.

Nu var det längesea sedan jag skrev, o i dag går jag in i V 31 :) skall ta bilder på magen,

I söndags kväll fick jag kramper i magen o bara grina o kröp i hop , slutade med att ambulansen kom, o in till näl blev det , där blev resultatet att det var värkar som kommit igång, så in med en spruta i mig o sen var jag helt väck, de gjorde även ultraljud o lyssna på hjärtljuden.

hem ja de kom vi 6 på morgonen.

Har vart hemma hela veckan från praktiken då jag skall vara stilla,så ingen promenad har de blivit denna vecka o de kryper i kroppen på mig, har dock kört 4-hjuling med extra så hon fått rört på sig :)

Nu har jag ätit frukost o duschat, nu väntar jag på att klockan skall gå så sara o kaylie kommer för sen skall vi bege oss  till Näl , fick en tid där för att de skall kolla så den stannar ett tag till.

Har iallfall packat BB väskan, de är en liten känsla o göra det:)  Jag fattar ännu inte en liten bebis jag nää ??!!

Robin längtar som tusan , de säger han varje dag o det känns underbart att det just är hans bebis jag bär , lyckligare kan man inte bli <3

Dags o borsta hår o tänder.

/sandra


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åså frågar du inte mig om jag vill me :-/ jaja, hoppas lillen vill stanna kvar iaf.

2011-01-28 @ 11:06:19
Postat av: Anna o Askott

Kul att du skriver igen! Kollar in då och då!

2011-01-28 @ 17:29:18
URL: http://sarrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0