Regn o regn.....

Ja de kan man ju säga att det är !
I går åska o blixtra det ju usch !!!!

Varit o badat i dag Gott var de dock var det näst sista gången :/ Vi får bada lite längre nästa gång :)

Ikväll vill jag Bowla tråkigt bara att sitta hemma., ja o sara har prata om det jätte länge nu så nu hoppas jag det blir i kväll

I morgon skall vi till min Mormor då hon fyller 70 år :)
Söndag vet jag inte vad det blir, Robin har ju jour denna helg så hoppas på ingen snö :)

Nästa helg skall vi på Julbord :) skall bli kul , bara att det är havets julbord bläää !! Haha:)

Har precis slagit in Sista julklappen til Eddie usch vilken sak , den slutar ju inte tjöta ! haha så den är ställd säkert så ingen kommer när den får då börjar den usch haha :) Eddie lär älska den bild kommer nedan :)
Dessa skall eddie få i julklapp å så klar mer saker :) men jag tycker fisher Price har väldigt bra leksaker hållbara dessutom, eddie har lite av min gammla leksaker o det är bla F-P o dom ser ju nästan nya ut.

Nä snart hämta robin och mitt paket från mary kay hej hej :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0