Onsdag

I går v ar vi på lussefirande på öp :)

efter åkte jag hem till mamma , o sen baka jag pepparkakor.
Robin var hemma kl 7 i går så då blev de kvällsmat o vi la oss vi 10 :)

idag blire det o bara vara hemma. o ikv är det bonde söker fru- Bröllop :) så de ska ´bli kul:)

Hoppas robin är ledig på fredag för då åker vi kanske till Borlänge där vi hittat en bil :) o vill vi ha en så köra han den till Göteborg nästa vecka het perfekt :) men vi får se :)

Lördag är det julbord :) så skall bli torp fred eller lördag.

Min kära bil är nu ''dödsförklarad'' så vi får ju inte tillbaka den,i dag väntar vi på svar om vilken summa vi får på den :) hoppas den är helt okej , men vi får se.

Eddie sitter i mitt knä o rivefr mig på benet , o så kollar han på Dora :)

Väntar på att julkalendern skall börja.

Värkar ju vara riktigt skit väder ute!

undra vad jag skall göra sen hmm, ingen disk eller tvätt :) 

hejhej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0