Onsdag

Ja :) veckan går Jippi :D

Idag har jag o sara vart o handlat massa mat till fredag hoppas på en jätte rolig kväll :)

Sen har jag gjort nougat godisar :)
Och i morgon skall jag snabbt in till ÖoB och sen skall jag och sara baka bröd och jag skall göra knäck och snickers :) mm gott :)
Robin är på väg hem han har vart på torp :)
Så jag åkte hem en stund till mamma o pappa :) o vi kom hem runt 8 eddie han la inte i säng innan han sov :)

 OO Äntligen är Thailands resan bokad :) !!
Och jag kommer att blogga därifrån bara för att mina vänner skall följa vad som händer :)


Jag älskar julen men känner inte rikigti någon jul stämning alls :S aja snart är de julafton :) skall bli kul o se vad eddie gillar sina julklappar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0