FREDAG ÄNTLIGEN :)

Som jag har längtat :D Igår baka jag o sara bröd :) och var på Öob och torp en snabbis skulle köpa bollhav till Eddie men dem hade bara i rosa :(

Dagen består utav att rulla en jädrans massa köttbullar !! Göra potatisgratäng och skära prinskorvarna fina och skära upp grönsaker och mitt upp i allt skall både jag och Eddie badas och jag skall tvätta golv och damsuga, Hämta Robin.

Fick i går kväll städat och så blev det pizza  med :)

Idag slutar Robin tidigt :) vi hoppas på att åka till Borlänge nu på måndag , förhopnings vis kommer pengarna i dag :)

Eddie sitter i sin matstol och kollar på Dora :) Oo nu väntar vi på Julkalender . Hjälp vad skall jag kolla på sen :S

OOO ikväll kommer ALLA kompisar skall bli såå kul o vara allihopa :D Älskar mina vänner <3
O bebisarna skall få sina julklappar :)

Nä kalenderna börjar strax

KRAM

Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Å vi älskar er!! <3

2011-12-23 @ 13:45:01
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0