Tid ?

Den finns knappt , herregud tiden bara springer i väg jag hinner inte med !!!

Varit rätt dålig sen jag kom hem, men hoppas på att inte behöva bli de mer.

Prinsen har precis fått mat , så nu är han nöjd:)

Skall skriva ihop om förlossningen någon dag med :)

Nu skall ja åka till mamma för mormor o morfar är där , o robin skall byta däck på deras bil. sen kommer BVC på hembesök hoppas lill killen gått upp ännu mer i vikt :)

Sen blir det en premiär tur med barnvagnarna ja o sara o bebisarna :) Som vi har längtat efter detta <3

Har insett att jag har världens bästa barnvakt min kära Extra herregud vad hon har kolla på honom o vaktar honom, skam den som inte tar honom när han blir ledsen, o om man vänder bort honom så hon inte ser haha, ja älskade hund :)

Nä tjolahopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0