Måndag

I dag var jag först oss barnmorskan o hjärtljuden var på 138.
Och de var förhoppningsvis sista besöket fick en tid den 18 april med men de är för att vi skall boka för igångsättning då. men Bm trodde verkligen inte att det skulle behövas, fick en förvärk/sammandragning när jag vadd där o hon kände o sa oj dem är ju rätt krafiga :)

Åkte hem o passa Kaylie en stund, o sen tog jag en promenad runt Lj, fick världens sammandragningar under hela promenaden.

sen tryckte jag i mig en äcklig färsk ananas blää.

Hämta Robin vid 5, o så grilla vi, o sen stack han på bandy.

Nu sitter ja o kollar på sista avsnittet av Ullared, o inväntar En Unge i Minuten :)

Väntar på min tur nu <3

Jaja ut kommer den någon gång.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0