5 Dagar kvar

Nu är det inte långt kvar eller ?

Jaa vi får väl se, haft jätte ont i magen o rygg i dag :/ trött på smärtor, men de är väl värt allt sen när de är klart.
På måndag skall ja på mitt förhoppningsvis sista besök till barnmorskan :)

O magen känns som den bara försvinner längre o längre ner för varje dag, dock är ja rädd för att ja tyvärr går över , men vi får väl se..

Var en snabbis på IKEA i går med, mycket folk ! o världens jäkla kö i gbg fy tusen stod la i över 1 timme




I går hade vi ''old times'' som dem kallade de var kampenhof o kebab haha, ja ville ha mcdonalds :)

I morse körde robin in bilen så den är nu på lack, sen bytte han däck o grejer me mammas bil, hjälpe figge o så.
Sen jag åkte in vid tio, o vi åkte inte hem förens vid 2 (från pappas jobb)!  o sen dess har robin vart i garaget hemma oss mor o far.

I kväll skall vi ta de lungt äta Kina mat såå gott, men robin tyckte vi kunde äta där nere, mysigt se vilka som åker med :) sen får vi se vad de blir. Curry skall ju tydligen hjälpa livmodern på traven :)

Sara har ju tjatat så om dessa ananaser så jag har faktiskt köpt en till så skall försöka få  i mig den o se om de kommer i gång.:)

Tycker verkligen den lille/lilla skall komma ut NU. saken är att jag är osäker på vad de blir, man har ju ofta en känning, men jag tror ju en tjej  men ändå inte, hmm..

hjärtljuden oss barnmorskan

2/11-10 låg dem på 150
20/12-10 låg dem på 150
17/1-11 låg dem mellan 130-144
7/2-11 låg dem på 145-150
21/2-11 låg dem på 145-150
7/3-11 låg dem på 150
24/3-11 låg dem på 135-140. 

Vet inte om hjärtljuden säger så mycket. är dem över 140 tror ja de var så tyder de på tjej o under en kille , men hmm jaa vi får väl se.

tjaho
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Enligt vänta barn boken står det att man inte kan se på hjärtljuden ifall det blir en kille eller tjej :P

2011-04-02 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0