Praktik

Japp i går gick jag på min första praktik dag mycket spännande :)

I dag stod vid o skärde sill HELA dagen :( ÄCKLIGT! Usch säger jag bara.

Nu har jag börjat känna den lille/lilla känner små sparkar :)

Bokat ny tid oss barnmorskan med :) o Pappa fyller år i morgon med hmm

Mamma ringde förut o sa att min sista skolkatalog har kommit så nu skall vi hämta den o sen handla , sen halv åtta oss mig o sen Sköna familjer o sen House :) Slappar Tisdag :)
Lovar att jag skall ta bilder på den lilla magen snart :)
Kram Sandra

Kommentarer
Postat av: kossan :)

fin blogg du har fått till :) om du vill kan jag hjälpa dej med en header :) en med en bild på bäbisen :)

2010-11-16 @ 20:12:06
Postat av: Sara

2010-11-16 @ 20:30:39
URL: http://bea
Postat av: Sara och Kaylie

sparkarna har du la känt länge nu? :P

Ere kul på praktiken??

När fick du nästa tid hos barnmorskan?

Många frågor :)))

Pusss!<3

2010-11-16 @ 20:31:44
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0