Harry Potter

Hemma från bio, tyckte den var helt okej, längtar efter del  2 och den allra sista Harry potter o den kommer i Juli 2011 :)

Robin ja han släppte jag av oss några kompisar så de är ute o sladdar. Kände inte för att sitta där o åka runt utan åkte hem :) Gott för han att han är med andra kompisar med o han lär ju inte ha tråkigt nu, han är lite desperat efter en bil att leka med, slår vad om att han hämtar en bil innan helgen är slut.

Blir inge strömstad i morgon, för de håller tydligen på o flyttar till ännu större lokaler då de inte får plats längre,
Så vi åker dit nästa lördag då de har Ny öppning, + att dem sakerna vi skall ha har kommit in och massa rea <3

Så de blir la torp eller något i morgon. o kvällen blir kanske i väg hem till Peter o Theres , dock är Theres inte hemma, men jaja. Hoppas Lilla Peter stannar hemma då så vi kan komma o kolla film o de nya systemet.

Killar o deras teknik ojoj säger jag bara.

Funderar på om jag skall lägga mig.

Natti
/ Sandra

Kommentarer
Postat av: K-J

Åhh vad synd! Hade varit roligt och mysigt att åka med till gränsen men nästa helg skall vi på kalas! :( men vi kan ju ses efter <3

2010-11-27 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0