:)

Regn o bara mer regn :(

Denna helg har vi vart mycket o sara o huth o spelat monopol, men som vanligt så vinner Robin. Tror han fuskar haha.

Praktiken börjar i dag o jag börjar kl 15.00. Praktiken fortsätter fram till 28 Februari :)



I dag är en tung dag då jag tagit ett stort beslut att lämna tillbaks min ena schäfer tik :(
Känner att vi inte fungerar ihop när vi tränar så tycker det är bäst för hennes skull.
Jätte tråkigt men gör de som är bäst.

Har bestämt mig för att köpa en schäfer hane istället då jag starta en gång i tiden med de och vill fortsätta med de.
Yllo som jag hade fick ju i stor sorg somna in som endast 9 månader gammal.

I går var vi även oss Robins föräldrar och fick Äppelpaj o Vanilj visp :)
Fick även bebis kläder med spöket Laban jätte söta :)

I lördags gick jag o sara på Torp en sväng o då fick jag handlat en tjockare överall och två bodys o på dem står de I <3 Dad :) och två mössor som de stod också I <3 Dad :)

Nu skall de bli frukost sen åka o ta en sista promenad med min Ängel o sen får jag åka o lämna henne på vägen till praktiken :(
Börjar gråta så fort jag tänker på det :'(

Li du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3


/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anna o Askott

Fy det är jobbigt o göra sig av med en hund. Men du vet nog vad du gör.

Sandra snart vill vi kunna följa bilder på hur magen växer! :-)

2010-11-16 @ 12:20:09
URL: http://sarrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0