.

sitter med huvudvärk USCH säger jag bara.
Praktiken i dag var väl okej i dag inte mer iaf.
Praktik tors o fre sen tis o ons nästa vecka.

PÅ Fredag natt åker vi upp mot sälen för att kolla på en bil, sen hem o snbbt bli klara för Julbordet på kvällen.
Söndag då skall jag gör 4 timmars praktik, då jag skall vara ledig på Måndag, för då är det barnmorskan.
Sen åka o Handla efter det.

Usch jag Längtar såååå till Julafton, på typ Tisdag/Onsdag får jag åka till överby efter praktiken för att köpa en klänning som jag skall ha på julafton. Tror det blir en från Gina tricot som jag hitta i går.

I går tvätta vi eller ja robin bilen o drog av vajern till huvuen så den går inte  öpnna o innan hade han spolat slut all spolarvätska smart ha ;) Men han håller på o grejar med det nu.

Tog en härlig promenad med hundarna förut det får de bli i morgon med,
Åkte även med robin en sväng i lastbilen.

I kväll blir det Pizza o Bonde söker fru, hoppas att Amanda o Tony kommer med, tony jobbar ju hela tiden så. Annars får Amanda komma :)

Bild från när jag åkte hundspann i Sälen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0