älskade bebis.

Jaa vad mer kan man säga mer att jag vill att den kommer nu !

Stackars älskade Robin dunder förskyld o feber då drar jag med mig honom till Strömstad till Happy Land baby shop :)

Mys var de ialla fall, fick med mig barnvagn o bilstol o skötväska hem :D

Bilstolen är tråkigt nog samma som Sara J har fast den nyare, hon tyckte att det var den bästa o priset skiljde sig knappt, hon rekomendera den mycket mer än den andra.
Brios upplevde vi som väldigt obekväm hård som attan, nää usch sa ja vi får ta lite sura miner då jag vet hur älskade sara är .

Barnvagen är en från brio samma som skötväskan. Köpte även regn skyddet till den fanns inget mygg nät men de hinner vi med.

Gulliga som de var fick vi en jätte fin nalle och en gullig napp med, (Robin o hans familj känner ägarna )

Bra priser blev det med, är mycket nöjd.

Skulle vart oss robins mormor som fyllde 60 2 dec, men vi fick inse att han inte kommer att orka med massa folk.
så suttit hemma sen 15.00 kollat på tv o utråkad blev jag med !

I morgon är jag sugen på åka o hälsa på Sara o Kaylie :)
Vi skall ju åka o kolla på en bil senare på dag,.

Puss på er bild kommer på barnvagn, bilstol, skötväska o Mage :)

Kommentarer
Postat av: Sara och Kaylie

Ja du vet ju vad jag vill ;)hihi hatar ju när folk har samma som mej :D men vi hinner ju byta till en annan typ innan din lilla kommer, inte riktigt men nästan :D haha

<3

2010-12-05 @ 00:50:28
URL: http://beanea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ahh lärt känna dig vettu :) Ni får komma o kolla på barnvagnen :) Puss, vi åker inte o kollar på bil förrens i eftermiddag

2010-12-05 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0