25 December

Japp i dag har vi spelat Wii o varit på Elgiganten en snabbis o nu grejar Robin m bilen då den inte starta men han är snart klar så vi kan fortsätta spela :)

Fick en platt Tv av mitt hjärta o en så man har när man hänger tv på vägen vi skall nämligen ha den i sov rummet :)

Sen fick jag ett par jätte fina skor hur varma o goa som helst :)

Vi fick även tsm Bebis kläder av både nära o kära :)
Godis o Wii Spel ljuslykta , grytlappar o handdukar o 1000;- kr på Ikea, jag fick morgonrock hur varm o go som helst :) o massa annat .

Vi skall snart bege oss till Robins Mormor o Morfar lr av vi skall vara där vid 5 :) o Käka mat, hoppas inte på allt för länge då jag inte känner mig så jätte sugen på att åka i väg i dag med.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp mer bilder på magen :)

2010-12-27 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0