21 December :)

Yttligare en dag borta :D

Vart på praktiken i dag, o sen blev det hem o sen till torp, fick julklapp till sara o huth o tony o amanda,

sen åkte jag hem å gjorde snickers o knäck, o robin hade egen bil till torp för han skulle köpa julklapp till mig :)undra vad de kan vara :)

nu är jag hemkommen från sara o huth vart där o bytt julklappar :) o kolla lite på tv o tjöta sen gjorde sara toast till mig o robin jätte gott :) å längesedan jag åt de.


Nu är robin o tony o felsöker tonys bil o jag sitter framför tv.

Här är en suddig bild av vår fruktansvärda fina gran haha :)

Denna body o byxor fick vi av sara o huth :) Jätte fina o så små, Att man inte förstår ännu :)

Fick även ett jätte fint halsband :D



Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Mys med julgran :) Vi kan inte ha någon i år pga katten hehe

SV: Ja vi får göra det då blir de glada tjejerna :)

Kram

2010-12-21 @ 21:58:34
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/
Postat av: Sara och Kaylie

haha ja den var verkligen ful den granen! :D haha

2010-12-21 @ 23:05:55
URL: http://beanea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0